Emmy ;D

Åhh vad skönt det känns att vara hemma. Inget skrik, ingen sång, ingenting som håller en uppe alldeles för länge. Jag ska kolla på det sista gossip girl avsnittet snart. Sedan ska jag gå och sova, sova, sova, sova! Imorgon är jag heelt ledig och det ska jag njuta av! I helgen så är det tävlingar på gång, 200m på lördag och 400m på söndag. Jag minns inte sist jag sprang flera lopp på en helg, eller jo det var nog inomhus-sm då blev det försök och final. Men det är ju typ ett år sedan... Men men det ska nog gå bra ska försöka fokusera på ett lopp i taget! Något som känns lite trist är att jag har fått tacka nej till två fester den här helgen. Alltid synd när det krockar!

image2941
Mary och jag har väldigt kul när vi sjunger singstar. Och tydligen roar vi de flesta andra också haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha :P jag vet jag har fastnat heheh ;) de är pga praktiken, där sitter jag framför datan hela dagarna så då har jag tid att skriva och nu är jag fast hehe ;) så nu får du lov till att läsa massa om vad jag har för mig haha ;P

Postat av: Rebecca

hahaha :P jag vet jag har fastnat heheh ;) de är pga praktiken, där sitter jag framför datan hela dagarna så då har jag tid att skriva och nu är jag fast hehe ;) så nu får du lov till att läsa massa om vad jag har för mig haha ;P

2008-01-24 @ 22:57:43
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />