Emmy ;D

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT PLUGGA NATURKUNSKAP!

Nu har jag tillslut svarat på coachen från floridas mail, jag vet att det var en vecka sen han skrev till mig och att jag borde ha svarat tidigare... men som sagt är jag en busy woman så är jag det! Jag har inte hunnit sitta ner och funderat ut frågor till honom, men nu skrev jag att han jättegärna fick ringa mig på torsdag eller fredag för då skulle jag ha hunnit klura ut lite bra frågor! PINSAMT han kanske tror att jag inte är intresserad men då tror han FEL!!! Jag har bara haft så himla mycket att göra, vill ju att mailet ska vara bra skrivet, dessutom har jag knappt hunnit sitta vid datorn något den närmsta tiden. Hoppas han förstår!

Jag persade idag! KLARADE 40 kg på frivändingarna! Sedan så peppade jag Mary till ett pers på 35 kilo! Visst är vi grymma!

Nu ska jag iväg med Mary och handla på Ica Maxi och sen ska jag läsa igenom naturkunskapen och sist men inte minst SOVA!

Ha det bra Puss

image2935

Kommentarer
Postat av: M

WOW, akta ryggen och tårna :O)

2008-01-22 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />