Emmy ;D

När vi åt lunch igår så pratade vi om körkort. När jag frågade Patrik om han skulle våga åka med mig när jag hade fått körkort så sa han "nej, men jag skulle hellre åka med dig än med Fia". Sen sa han också "om du skulle krocka så skulle du vara HELT SÄKER på att det var ditt fel, även om du stod stilla. Medan Fia skulle vara HELT SÄKER på att krocken var den andres fel". Först fattade jag inte men sedan förstod jag att han menade att jag är lite mer självkritisk av mig. Och det har han alldeles rätt i, det är lite läskigt. Jag har inte pratat så mycket eller känner honom så bra ändå har han märkt skillnaden mellan mig och Fia. Syns den så väl? Jag vet att jag är självkritisk och att jag sätter alldeles för hög press på mig själv. Det är ju därför jag blir knäckt ibland när jag inte lever upp till mina krav! Men jag försöker att sänka ribban men det är svårt, jag vill alltid att allting ska vara perfekt!
image2920
Sänk kraven och må mycket bättre!

Ställer ni höga krav på er själv eller har ni något tips på hur man ska göra för att sänka ribban?

Kommentarer
Postat av: Fia ;D

Tack för den Patrik ;) Haha!

Postat av: Jenny.

Stå framför spegeln, kolla dig själv i ögonen och säg: Jag är bra! eller något i den stilen, jag föredrar: JAG ÄR SNYGG! Eller DU DUGER! typ. haha JAG ÄLSKAR DIG SYRRAN PRECIS SOM DU ÄR!

2008-01-17 @ 22:14:39
Postat av: Marianne

Ni är helt fantastiska alla tre, systrarna K! Men visst är ni olika. Och det SKA ni vara.

Och ni ska veta att ni är helt perfekta så som ni är!

Kram/kusinen

2008-01-17 @ 22:27:19
URL: http://www,maso.webblogg.se
Postat av: M

PUSS

2008-01-18 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />