Emmy ;D

Imorgon är det dags att börja tävlingssäsongen. 200m klockan 18.25.
Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå eller hur det kommer att kännas. Jag ville först inte springa eftersom för det första så är min start runt 19.00, för det andra så måste jag åka kommunalt dit imorgon och det var typ 2 timmar (sedan kanske jag måste åka kommunalt hem) och för det tredje så vet jag inte riktigt hur jag ska ladda under dagen eftersom jag tävlar så sent!
Men jag tror att det finns något lärorikt i varje situation, imorgon kommer jag vara med om mycket inte har varit med om förut...

image2883
Imorgon är det fokus som gäller! Bara ös, ös, ös...

Kommentarer
Postat av: Micke

lycka till ikväll iaf! =)

Postat av: Johanna

Lycka till Emmy!! :) You go girl!

2008-01-12 @ 12:01:39
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />