Emmy ;D

Kollade precis igenom mina mail. Då såg jag detta mail...

Hej sötis,

Längsen vi sågs. Har du tröttnat på mig? Hoppas inte.

Jag ville bara säga att jag saknar dig, och att jag gärna vill att du kommer hem till mig igen. Kärleken för dig är obeskrivbar, men det vet du säkert om.

Känslorna för dig är fortfarande lika starka, och jag tror verkligen det kan bli något om du ger mig en pyttechans till. Jag vet att jag kan vara långsam, men jag jobbar verkligen på att förbättra det.

Här är dina loginuppgifter till mitt hjärta:

Du kommer enklast in med ditt användarnamn X

Har du glömt ditt lösenord så kan du klicka X


Hoppas vi ses snart igen, jag klarar inte detta mycket längre :/

Massa pussar,
Playahead

PS. Du är väldigt söt idag hihi.

---

Du fick detta fantastiskt romantiska mail för du registrerat dig på
Playahead.


MIN FÖRSTA TANKE VAR BARA WHY? Men sedan tyckte jag det var lite roligt faktiskt, fast det hade varit roligt om det var från en hemlig beundrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />