Emmy ;D

Godmorgon.
Vaknade med halsont idag igeeen, trodde att det hade gått över men jag frös ju en hel del igår när jag åkte till träningen. JÄVLA SNÖ! Jag hatar snö! Men jag tror bara att det är sådan där haontpåmorgenmengåröverunderdagenontihalsen!

Träningen igår blev jätterolig! Påväg till träningen så skämtade jag med Fia och sa att det blir säkert ett typiskt "richardpass idag", 300-200-150. Men sedan hoppades vi på att Petra skulle göra ett eget pass med massa nya övningar! Men när vi kom dit så sa Petra att Richard hade gett henne ett pass och gissa vad det var... jo precis 3x300-200-150. Då sa alla "nej vi vill springa något roligt"! Men Petra som är supersnäll gjorde passet roligt, det är alltid roligt med lite variation. Efter passet var alla jättenöjda och glada! Tack Petra :)

Hoppas ni får en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />