Mary

Kände att jag använde mina tre tåg timmar effektivt idag på vägen hem. Tre Lost avsnitt och sortering av miljoners massa bilder. Letade även efter ett försvunnit (hemligt) dokument i en kvart. När jag hittade det blev jag så glad att jag var nära att dansa hola hola dansen av glädje. Tills jag märkte att en del av dokumentet saknades. Suckelisuck.
   Nån liten fjortiskille satt och spande in mina förtvivlande miner under Lost tittandet. Men efter lite blinkande med hägra ögat försjunk han i sin ipod.

Vid den stressande avklivingen vid tåget och den regniga perrongen blev jag så sugen på att springa 800 m så att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Ohoj, vad taggad jag blev. Vilken tur att jag då ska springa 800 m imorgon. =D


Kommentarer
Postat av: over n' out

Svar: HAHA :D Tack, visst är den! :D
Ärligt talat så är inte dom jackorna särskillt snygga. Ett duntäcke är tillochmed snyggare!

/R

Postat av: Anonym

Gillar du också Lost? :-) Vilka är dina favoritkaraktärer? Mina är Charlie och Claire

2008-02-01 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />