Mary: utan att bli sjuk

Hej,
jag heter Mary
jag är aldrig sjuk
aldrig!
jag utsätter min kropp och phsyke för miljoner chanser att bli sjuk
tror du att de nappar?
nepp
jag kan vara uppe till halv två fem nätter i rad
(och gå upp sju)
utan att bli sjuk
jag kan tappa tjugo gurkskivor på golvet
(och sedan äta upp dem)
utan att bli sjuk
jag kan andas en sjuklings luft
(i en hel natt)
utan att bli sjuk
jag kan bada i kalla hav, jag kan glömma jackan, jag kan äta snor, jag kan dricka ur allas vattenflaskor, jag kan äta gammal yogurt, jag kan glömma att tvätta händerna,
utan att bli sjuk

nu då? vad tror du jag är nu då?
sjuk såklart

åh, de suger. det suger verkligen.

image3224
du å ja, strepiss





Imån åker jag hem. Hem hem hem. GÖTEBORG GÖR MIG FRISK!

Tack för ditt köp.

Visste du att en tågresa mellan två storstäder kan släppa ut mindre koldioxid än en omgång med motorgräsklipparen i trädgården? Att resa med SJ är att bidra till en hållbar samhällsutveckling. Trevlig resa!

Tack själv, SJ.


Kommentarer
Postat av: majzaaan

Du e bra kul du ;D

Postat av: Karin

Omg, det kan inte vara sant! Vi har likadana halstabletter! ;)
Paketet ligger faktiskt precis bredvid mej nu! :p

2008-02-24 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />