Mary - skönhetskväll! =D

Sitter i EmåFi:s vardagsrum och bloggar. Snart kommer fotografen och ska ta kort på twinsen (för en tidning). Sen ska jag och Emmy ut och röra lite på oss, för imorgon är det tävling i Sätra. Och gissa vad? Fia ska vara hare till 1500 meters loppet. Gud, jag blir supernervös bara jag hör ordet hare. 

IGÅR,
var vi ju hemma hos MIa, Stina och Hanna var också där. Efter att vi hade ätit middag kom det en tjej som hette Jenny som är utbildad skönhetspedagog. Hon berättade om en massa krämer och produkter som vi fick testa. Eftersom vi frågade så mycket dumma frågor och för att det var en hel del test-saker tog det sin lilla tid (4 timmar typ). Mem det var sjukt interessant och vi lärde nog oss alla en hel del. Allt var från MARY-KEY (obs! Mary, hehe) och det är superbra grejer. Visst, såklart har de ju sitt pris men kvaliteten kan ju ingen klaga på.
  Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa något än, men jag vann en tävling och fick då ett läppbalsam. Jag tror jag ska köpa en ögonremover som hade silikon i sig. Den var otroligt skön när jag testade den och då slipper jag se ut som en panda när jag går och lägger mig. haha

Någon där ute som hört nått om Mary-key? Nått tips?

image3128
Jag och den sommarens bästa vän, dino, på en parkbänk i väntan på en buss. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />