Mary - outfits?

Sjukt seg tågresa för att det var försenat.

Tåget mot Göteborg/Stockholm kör ju alltid förbi Södertälje. Man känner när tåget kör förbi där, för man får alltid lock för öronen då. Jag blir alltid glad när locket kommer för att antingen så är jag äntligen påväg hem till Göteborg eller så vet jag att jag är snart framme i Stockholm. Dessutom bor Em och Fi i Södertälje och då kan man alltid sända en tanke till dem =)

Nu ska jag välja kläder tills imorgon. Skulle jättegärna vilja börja med dagens outfit på bloggen. Men datorerna är så sega här så det får isf bli när det trådlösa bredbandet kommer till Löp. Då kan jag använda min laptop. Skulle ni gilla dagens outfit?

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />