Mary loves RW!

2003 sjöng Robbie Williams i Knebworth på 3 dagar för 375,000 tusen människor.Det är fan nästan en halv miljon pers. Finns miljoner klipp från Knebworth på youtube men jag har hittat den bästa. Skulle kunna döda för de han gör i denna videon. 

RW får upp en tjej på scenen som tar på hans rumpa, säger något i hans öra och sen börjar de hångla. Inför 120,000 tusen pers MED Robbie Williams!!! Det sjukaste är att hon är gift. Hon har en ring som man ser på 3.25 (av klippet).
Så, vad säger hennes kille och vafan viskade hon RW.s öra? =O

Kolla in 6.00, där ser man hur glad han är. Awesome.


Bara jag som får rysningar?


Ser ni hur mycket folk det är eller? I´m spechless.


Kommentarer
Postat av: linnea

haha vet inte hur jag pallade, de blir så när man inte har bättre saker för sig haha.vem är du förresten :D kul att du läser min blogg, hur hittade du mig?

Postat av: petra

trevlig blogg:)

2008-02-26 @ 21:55:03
Postat av: linnea

aha :D ja visste inte att jag fanns med där (A) haha. jo jag gillar eran sida, kul att ni är tre st som skriver. men alltid roligt med lite annat folk som icke känner som läser ens blogg :)

2008-02-26 @ 21:56:41
URL: http://ad0rable.blogg.se
Postat av: Fridah

** wiie :) okejs ;D

2008-02-26 @ 22:00:30
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />