Mary - Klasse med kasse-kaos.

Idag var jag och the grabbs och shoppade loss på Ica Maxi. (the grabbs är Frasse, Krasse, Mikael, Putte och Adam.) Tillslut hittade vi till kassorna och skulle betala. Jag glömde ta en kasse men såg att Klas hade köpt en och att den var påväg nerför rullbandet. Jag swichade supersnabbt dit, tog den och stoppade in mina varor i den. Strax därefter skulle Klas ta kassen, men då var den ju inte där. Eftersom Klas var bombsäker på att han hade köpt en kasse började han leta efter den och fråga alla om någon hade sett den. Tillslut fick han vackert gå och hämta en ny.
På vägen hem;
Mary: - Klas, jag ska berätta en hemlis för dig när vi kommer till löp.
Klas:- Ah, okej. (förväntansfull)
3 sek senare.
Mikael: - Klas, Klas, Klas! Mary har din kasse!
Klas: -Näääeee, Mary hur kunde du?!
Mikael i ett nötskal, kan aldrig hålla något hemligt.
  Klas ignorerade mig resten av vägen hem och jag fick dåligt samvete. Kanske inte var så snällt men det var jävligt roligt att se han springa runt och leta efter kassen. höhööhööh

Långt inlägg om nada. That´s life.


Kommentarer
Postat av: Micke

haha, men en lite plastkasse vafän :P men jag kan hålla hemligheter :S :@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />