Mary: Klädstund.

H&M paketet låg på mitt rum. Fick lust att ta lite kort =)

Om man köpte för x kr, fick man denna outfit för 49:- (i think).

Klänning och tajts i grått, fick man.
Armband har jag dock köpt för sig.

Dagens outfit då, som jag hade på tågresan.
image3243
Randig tröja- Resteröds
Svart kofta- Mexx
Jeans- Acne (fått av Sanna (L))
Halsduk- Fias
Solglasögon- H&M
Örhängen- Julklapp.

I paketet låg även en blommig hängseklänning, toksöt!!
image3244
Mina nya skor fick jag även med. De kommer från Din Sko för 200 spänn. Som hittat, right? ;D


Det sjuka är att det är storlek 37 på dessa skor. 37!! Jag har alltid haft 39-40. Men på de tre senaste skorna jag köpt har det varit 37.37 och 38. Mina fötter har alltså krympt. För alla mina andra skor glappar. haha. Då är de dags för en ny skogaderob, eller hur? =D=D

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du borde ha andra strumpor eller inga strumpor till dom där skorna. Det var fult så som du hade :)

2008-02-22 @ 18:02:21
Postat av: Emmy

Klänningen med blommor var SUPERSÖT!!! Jag bara mååste få låna den någon dag! Please!! Krya på dig gumman

Postat av: sanna

Va fin klänning Mary , i will miss u

2008-02-22 @ 20:34:00
URL: http://www.sannamedstorts.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />