Mary: i-landsproblem

Hej, jag vaknade 8.33.
Sova länge är inte riktigt min grej.

Idag står fika med kompisar på schemat men den stora frågan är om jag ska springa innan eller efter det.

Fördelar med att springa innan fikat:
- jag får det överstökat
- jag kan tvätta mitt hår i samband när jag tvättar bort all svett ;)

Nackdelar med att springa innan:
- det kommer bli ganska stressigt
- min kropp gillar inte att springa tidigt

Fördelar med att springa efter fikat:
- min kropp blir gladare
- jag har inget att stressa till (kanske)

Nackdelar med att springa efter:
- jag kommer hela tiden tänka på att jag ska springa
- jag måste ändå duscha för att tvätta håret innan fikat

Helt klart väger "springa efter fikat" över. Så blir det. Då kan jag ta en slapp-morgon och äta vad jag vill. Kanske tillochmed gluttar lite på fysikböckerna. (Har prov om 8 dagar)

image3285
btw, Jag älskar att fläta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />