Mary "800m"

Sprang 800 på inomhus pers här på DM i Göteborg. Och det var varken jag eller Lovisa som vann. Vem var det då? Jo, Charlotta Fougberg. Vi hade bestämt bra fart redan innan. Och det blev bra fart. På 400 m hade vi 64 och 600 m typ 1.37. Detta säger säkert ingenting för er 'icke-löpare', men det är snabbt. För mig iaf.
  Lotta vann på 2.10 och jag kom in som trea på 2.13.10 (typ). Vilket jag är supernöjd med. Och det är ju inte nu jag ska vara i toppform. Oh-nej. För det är om exakt fyra veckor. Då är det JSM i Eskilstuna. =D

Nu vart det lite mycket löpning. Snart ska jag och Lollo ut och åka buss å spårvagn. Kvällen är planerad ;D

image3075
Skidstrumpor är nästan ett måste på Löpets kalla golv.

Kommentarer
Postat av: Therese

Braaaaaaaaa Mary!! Du är såå duktig så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />