Fia ;D

Idag gick jag och svansen (som han vill kalla sig) på stan. Egentligen skulle jag ha gått runt själv och fixat mina ärenden men svansen hänkade på eftersom han ändå var tvungen att vänta på sitt tåg. Han tyckte att han var som en svans när han bara följde med mig, jag skulle hellre kalla han för en superduper kille som var snäll och följde med mig runt på stan :)

Först åkte vi till Odenplan och hämtade efterinsläppsbiljetterna till studentskivan. Ännu en grej att kryssa på min " to do list". Killen jag hämtade dem av var askum, han verkade inte ha så bra koll. Han skulle visa kontraktet men han kunde inte hitta det så han letade runt efter det ett tag och såg lite stressad ut. Sen tittade han upp på mig och sa med lugn röst, "jag kom just på att vi inte har de papprena på det här kontoret". Såå jävla dålig! Han har säkert tappat bort kontraktet, det skulle inte förvåna mig. Men vi har i alla fall ett exemplar!

Det är så mycket och fixa till studenten så ni anar inte, ni som har tagit studenten vet iförsig, men till er andra: börja kolla flak och leta lokal redan i början av trean så att ni slipper hålla på och krångla!!

image3299
Mina små sötnosar som tog studenten förra året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />