Fia ;D

Igår kväll började jag röjandet i mitt rum och idag tänkte jag fortsätta. Jag har så mycket skräp egentligen.. Gamla räkneböcker från femman, prydnadssaker och massa gamla skolarbeten. Det är ju inte så att jag kommer sätta mig och läsa igenom dem precis och ifall jag inte har haft prydnadsakerna uppe på flera år så, det är bara och slänga! Jag tycker inte om att slänga för tänk om jag hade behövt just det pappret eller prydnadsaken om några år.. Haha! "Men om du inte har använt det på ett år så kommer du inte behöva det senare heller" Sant!
Jag rensade även ur garderoben och fyllde stora säckar med kläder som ska till insamlingen. J och B tittade igenom högen igår och B gick lycklig härifrån igår kväll med en extra klädkasse :) Roligt att man kan göra någon annan glad genom att ge bort kläder som man själv inte har någon nytta av!

Är ni också sånna som samlar på er lite allt möjligt?

image3287

Drömgarderoben! När jag flyttar hemifrån ska jag också ha en " walk in closet" som alla stjärnor har!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />