Fia ;D

SOLEN SKINER!!
Det är underbart skönt väder ute! Solen skiner och det är 7 plusgrader...  Ring en kompis och ta en prormenad eller sätt er på ett utefik, ni får inte bara missa dagens soltimmar!  Löparnörd som jag är, tänkte jag faktiskt ta en löprunda i det fina vädret. Vad ni än gör så sitt inte inne utan gå ut och njut av solens sken och känn känslan av glädje.

"Jag får energi av solen" En kompis tipsade mig om detta och nu tipsar jag er!
Ställ er mot solen och blunda! Känn hur solens ljus strålar mot er och hur ni fylls av dess energi. En mäktig känsla!

image3273

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja, visst är det härligt att solen skiner! Det kan man inte få för mycket av! Ha en fin springtur i skogen, en sån tar jag också då o då. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />