Fia ;D

" Don't forget to blogg darling" Var det sista Mary skrev till mig igår på msn.. Haha! Man tycker ju att jag borde ha kommit ihåg det men nej! Jag hade så mycket annat att tänka på...

Ni ska bara veta hur mycket jag har att göra, planerar att göra och vill göra. Dagarna och tiden räcker inte till så jag har bestämt mig för att skriva ner allting som jag tänker på och utifrån det pappret planera in så att jag hinner med allintg. Jaa Jesper; jag planerar, men nu måste jag faktiskt göra det annars kommer jag få panik!! 

Men det är svårt att planera när känslorna pendlar så...
Jag får helt enkelt punkta ner allting och ta lite då och då när jag känner för det! Då planerar jag inget utan tar det lite som det kommer och fixar bort de punkter som jag känner för :) Smart va?

Skriver ni också to do list eller hur gör ni för att hålla koll på allting?
Jag skriver alltid to do list för det är så skönt att stryka en punkt!! Men listan du skriver ska inte göra ttt du blir stressigare utan tvärtom, den ska hjälpa dig hålla koll på allting! Så ifall du någon gång har mycket att tänka på, testa och skriva ner allting och se om listan hjälper dig att komma ihåg bättre :)image3272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />