Fia ;D

Igår när jag körde styrka kom Patrik ner och frågade om jag ville vara hare i helgens 1500meters lopp. Jag sade först nej eftersom jag tänkte på förra gången jag drog, när jag drog för fort, och sen för att jag har lite känningar här och där. Sen går jag upp till Richard för att lämna stereonyckeln så har han största smilet och jag visste då att Patrik hade varit  där och frågat honom. Jag lyckas bli övertalad och imorgon ska jag dra i 800m på kvinnornas 1500meters lopp. Mary är jättenervös för hon tror att jag kommer att dra för fort. Hur kul är det att höra?

Jag sa också det till Richard; att jag inte kommer klara av att hålla tilderna, men han sa du springer ju med klocka! Jag kommer säkert bli superstressad och springa för fort. ååh lite panik! Hur ska jag klara av att springa på rätt tider? Måste verkligen klara av det så att det inte blir superpinsamt som det blev förra gången. En hare ska ju faktiskt hålla tiderna!

image3129

Kommentarer
Postat av: Erika (som hittade hit via Maria!)

Detär bara försöka dra på den tiden du ska hålla. Har du klocka så ser du ju iallafall om det går för fort! Det är ju rätt svårt att springa på en viss tid, det är ju sånt man tränar på att bli bättre på!

Ses imorgon på startlinjen :)

2008-02-09 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />