Fia ;D

JAG SJUNGER JÄMT!
Fotografen gick för ett tag sen, bilderna han tog blev ganska bra faktiskt. Vi satt i min säng med min löpvägg som bakgrund. Jag satt i en av mina fåtöljer. Emmy satt i sin säng. Sen tog han kort på min löpvägg från olika vinklar, zoomade in medaljer och foton. Sen på den gemensamma kortet satt vi i sängen men sen fick han syn på ett kort från när vi var små. Då låg vi ner med huvudena mot varandra och han tyckte att vi skulle lägga oss precis likadant som vi låg på det kortet,  och dom korten blev asflummiga.  Korten var till LT intervjun som kommer publiceras på fredag. YEAH!

När Emmy och jag satt i sängen och log lite fake sådär, skrattade lite, började jag rätt som det var bara  att sjunga på en refräng. Emmy bara "men Fiaaa" haha :) Tänkte inte alls på att jag satt framför kameran och att han ville ta kort så det var bara att sluta sjunga och börja le igen!

Nu ska de andra ut och springa lite sen ska vi sjunga Sing Star. Runt fem kommer Linda och Lenis hit och de ska titta på valparna och sen ska vi käka lite food!
189563-3124
OOOPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />