Fia ;D

Usch jag mår illa när jag tänker på semlor!
Matte cyklade till affären för att köpa bullar och grädde och blåbärssylt så att vi kunde göra goda semlor med blåbär. Jag brukar ha mandelmassa i men blåbärssylt var godare :)
Sen gjorde vi ordning dom med massa grädde och massa blåbär och det blev lite för mycket!
Det räcker nästan med en tugga för man blir så mätt av grädden... Oj oj!
A & M la sina semlor i varm mjölk och åt sedan med sked. De sa att det var så man skulle äta semlan men vi andra hade aldrig sett eller hört att man skulle äta dem så. Lite roligt, där lärde vi oss något nytt!
Har ni ätit semlor idag?
image3095

Kommentarer
Postat av: Micke

tack för den :P jag var också med och cyklade :@ ;D dom vart ju goda iaf, men man kunde spy efter 2tuggor xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />