Fia ;D

Idag har jag varit ledig från skolan eftersom det var Z-fm. Det var riktigt skönt!
Jag fick massa saker gjorda och ikväll ska Carro komma hit så ska vi fixa våran svenska redovisning. Innan det ska jag plugga lite samhäll och efter svenskan blir det lite till. Känns som mitt liv bara består av plugg just nu. Men på torsdag är helvetesperioden över!

Vi har haft problem med vårat avlopp jättelänge och imorse så kollade vi avloppet till duschen. Det var ingen trevlig syn, och Emmy var såklart tvungen att filma in allting ;) Ganska rolig video faktiskt! Haha och nu har ni också fått se vad vi såg imorse och det var ÄCKLIGT! Men det var ju bara jag som vågade ta i sakerna, E&M bara skrek. Men nu är det klart. FF! Fia fixar!

Kom precis hem från ett träningspass i Sätra. Gud vad segt det var. Sprang och tänkte på att hålla in svanken och använda armarna. Åååh det är så mkt att tänka på just nu, jävla rygg!

image3087

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />