Fia ;D

Ibland kan dubbeltimmen i matte på måndagsmornar vara rolig!

Idag satt vi och pratade väldigt mycket om allt och lite till och plötsligt kommer läraren fram:
L- Håller ni på och skickar sms ( jag sitter med mobilen i handen och T&E sitter och tittar mot skärmen)
VI- Nej vi kollar bara på bilder.
Men hallååå det är ju lika oseriöst, VI VET,  men vi bara kände för att spela dumma :)

Precis innan vi slutade så säger läraren är det någon som behöver hjälp. E räcker upp handen och läraren kommer fram och säger " Okej vad bra vi tar det där talet nästa lektion" Varför frågade han från början då?

Nu låter det jättetråkigt när jag skriver det och som alla vet är jag SÄMST på att förklara. Men det var riktigt roligt när vi var där och ni får tänka på att vi var väldigt trötta och fnittriga. Och ni som känner oss vet att vi kan det där med fnitter väldigt bra! YEAH!

Nu ska jag, David och Emmy plugga lite samhäll. PUSSPUSSSPUSSS

189563-3043
Väskorna är JÄTTE TUNGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />