Fia ;D

Till er som inte visste om det så var det " Mobba Fia" dagen igår.
Precis alla var på och hackade på mig. Det började lite smått under dagen och sedan trappades det upp frammåt kvällen. Spydiga kommentarer, skämt om mina skämt, elaka frågor, ironiska kommentarer. BLÄ!
Har ni känt känslan av att alla verkar vara emot en? Man tar åt sig vad alla säger och till slut orkar man inte och skriker men hallåååå och ger tillbaka alla aggression på en person.
Det har jag varit med om  flera gånger, men gårdagen var bara rolig och det är det annars också för då är det bara att komma tillbaka med en ännu bättre kommentar. Men ibland, bara ibland kan det där roliga övergå till att bli något jätte superduper irriterande och till slut orkar man inte mer..
Aaah jag blir så aarrrggh" Håller upp mina knytna nävar och spelar Maria*. Shit det glömmer jag aldrig :D Sötnos!

189563-3044
Give me five ;D

Kommentarer
Postat av: Casanova

Fiaa, det måste ligga i din natur eller nått. Du är bara skön att reta, o sen måste man skämta om dina skämt för att nån ska skratta ;DD.. Ingenting slår när du låter sur och försöker hämnas hahahaha.. Såå söööt. Det är antagligen inte bara jag som kommit på det ;)

Nu är den 3/2 en röd dag.

Puss på dig
// Casanova

2008-02-04 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />