Fia ;D

189563-3042
GUD vad skönt det är att sova!
Men något som kan vara riktigt irriterande, men som kan vara roligt om man själv är vaken, är när man blir väckt av ett fyllesamtal. Inatt ringde någon med privatnummer och nyfiken som jag är så svarade jag:
-Ja hallå!
- Ja hej det är bengt från svenska dagbladet här.
-Okej

- Jag ringer angående en torsk? Eller något sådant jag hörde inte riktigt vad killen sa och jag orkade verkligen inte så jag sa vad rolig du är och sen la jag på.
Killen måste ha tyckt att jag var skittråkig. Han ringde säkert mig eftersom han trodde att jag skulle vara rolig att snacka med och sen är jag skitkort och bara lägger på. En annan gång killen, då lovar jag att vara jätterolig i telefon men inatt orkade jag verkligen inte! Men det är lite roligt att han valde just att ringa till mig, då måste han ha tänkt på mig och bara jaa vi tjuvringer till henne..

Sen hade jag fått något sms " haha, det här är det sjukaste jag har varit med om." Tror ni inte att jag är nyfiken på vad som har hänt eller? Ska ringa personen sen..

Nicke Nyfiken- det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />