Fia ;D

Nyklipp och det blev ganska bra!
Lite kort kanske men " det växer ut". Ja det gör det ,men så himla kort blev det faktiskt inte. Ingen robynfrisyr här inte, som jag hade i femman. Ascoolt var det men jag skulle aldrig våga klippa så kort igen.
Jag gillar inte att ha längre hår utan jag vill ha det lite mittemellan. Lagom kort, lagom långt! Nu vart det lite för kort men om ett tag kommer det vara mellan och då kommer det vara fint.
Jag fick verkligen panik i skolan för jag kände mig som värsta unkskunken som gick runt med en höstack på huvudet. Jag ville klippa mig och fixa till höstacken och när Linda erbjöd sig tackade jag självklart inte nej. Hon var duktig, klippte lite bara här och där! Bilder kommer imorgon ;)
189563-3040
189563-3039
GRATTIS MARIE PÅ FÖDELSEDAGEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />