Fia ;D "Tjuvlyssnat"

Igår skjutsade uthyrningsgubben in oss till Orminge C så vi kunde ta en buss därifrån. Han hämtade upp sin son från skolan på vägen...
Konversationen mellan far och son:

F- Hej här kommer taxin, jag ska köra hem dig efter att jag har kört dessa två till centrum.
S- Okej :) Pappa vet du? Jag har fått nya kompisar.
F- Nämen vad roligt, vad heter dom då?
S- ( Rabblar upp några namn) Dom är jättejobbiga för dom jagar mig.
F- Jagar dig?
S- Ja dom är jobbiga och jag får springa runt och gömma mig för dom..
F- Men är du säker på att det är dina vänner?

F- Hade du gympa idag?
S- Ja det hade jag och jag hade gympa hela dagen kan man säga för jag fick aldrig vara ifred för de andra.Jag sprang runt om en galning.

Det var lite pinsam stämning i bilen när lillgrabben var så öppen, pappan tittade bak på oss och log lite generat typ som att lillgrabben skämtade. Stackarn, det lät inte som de där typerna var hans kompisar utan att han var mobbad. Men vilken tur att han såg dem som vänner som jagade honom istället för att ta illa upp!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha

Postat av: EMMA

haha, stackaren :)

2008-02-23 @ 10:36:51
URL: http://mmae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />