Fia ;D " Msn-snack"

Igår skrev en gammal bekant till mig på msn. Jag lärde känna honom genom en kompis och vi snackade lite på msn för ett tag sen, men igår skrev han igen.
Hej, hej, allt bra, vanligt msn snack till en början. Men sen när han frågade vad jag gjorde och jag svarade och frågade självdå? Så skrev han du vill inte veta..
Jag- Nähe
Han- Det är lite pinsamt
Jag- Okej
Han- Jag vill egentligen inte berätta det
Jag- Du behöver inte berätta
Han- Jo men det kan jag göra, fast det kommer vara pinsamt nästa gång vi ses.
Jag- Haha okej?
Han- Jag är ensam hemma
Jag- Jaha vad har det med saken att göra haha :)
Han- Vad brukar man göra när man är ensam hemma.. Du vill inte hjälpa mig? ;)

Jag blir så trött på människor som håller på sådär... Förut när jag var medlem på lunar så var det jättemånga som addade mig när jag skrev på klotterplanket, om ni vet vad det är. Man skriver kanske hej hej vad händer eller jaa vad som helst så kan alla medlemmar se det. Och det första personerna  som addade en på msn skrev när man accepterade kontakten var något i stilen. Hej jag är kåt, Vad fin du är skicka lite bilder, har du pojkvän, vill du ha webb, vad har du på dig blablabla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />