Fia ;D "Facebook"

FACEBOOK!
Hur många av er som läser det här inlägget har facebook? 

Idag har nästan varenda människa som man frågor på stan facebook. Det har blivit ett måste, ett behov. Ett behov av att hålla koll på vad alla har för sig. Personligen tycker jag att det är jätteroligt att snoka runt och läsa vad folk skriver om och kolla runt på andras bilder. Det finns många som har sagt : jag ska aldrig skaffa facebook, men sen slutar det alltid med att de skaffar ett konto ändå. De kanske inte vill vara utanför facebook gemenskapen?

För ett tag sen skrevs det i tidningarna om att allt man lägger upp och skriver sparas. De varnade människorna och sa åt dem att tänka på det innan de lägger ut allt för personliga saker och bilder.

Idag skriver aftonbladet om facebook igen. Den här gången skriver de om att det är svårt att lämna facebook. Det går inte att radera kontot så lätt.

Facebook hit, facebook dit! Alltid står det något nytt om hemsidan. Jag har tröttnat på facebook!

Ibörjan var det jätteroligt, man blev kompis med så många som möjligt och tittade runt på bilder. Nu är det ganska tråkigt, jag går bara in då och då för att kolla lite. Vad tycker ni om facebook?

image3167

Kommentarer
Postat av: Becky

jag håller med, facebook känns mest onödigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />