Emmy ;D

Ikväll har jag lagat middag till hela familj + en gäst. Jag bestämde att vi skulle ha en familjemiddag ikväll då alla är samlade och tar det lungt utan tv och stress. Till middag lagade jag inte något vanligt enkelt som spaghetti och köttfärssås utan jag lagade fårostgratinerad fläskfile med potatisklyftor och till efterätt blev det fruktgino med vaniljglass. Det blev supergott så nu ska jag skriva in det i min receptbok! Om det är någon som är intresserad av receptet så skriv en kommentar!
image3305
Riktigt såhär såg det kanske inte ut, hade dessutom mera fåroströra!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag vill ha receptet Emmy =D

Postat av: M

Så himla gott :O)

2008-03-03 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />