Emmy ;D

Dagens träning är avklarad. Körde lite skivstångsstyrka och bollövningar + mkt stretch. Jaha vad ska jag göra nu då? Klockan är snart två och jag har hela dagen framför mig. Känns skönt. Eller heela dagen har jag ju inte ledig för jag vet ju att jag ska hjälpa till att flytta senare ikväll men nu har jag ju ett par timmar att göra precis vad jag vill. Jag har lite smått och gott att göra som vanligt, ett par saker att skriva, plugga lite, fundera över livet haha. Nej jag ska nog ta tag i matten, räkna ikapp lite.

image3288
Ofta när jag kommer hem på fredagarna så vill min lillasyster att jag ska måla hennes naglar! För typ tre år sedan målade jag aldrig naglarna, nu kan jag inte vara utan och dessutom målar jag naglarna, till och med fransk manikyr kan jag måla på andras naglar... Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />