Emmy ;D

Godmorgon. Det är farligt att inte ställa klockan på ringning för jag sover bort hela dagen!!! Har sovit över tolv timmar för andra natten i rad. Måste ju ha något allvarligt fel för jag kan sova hur mycket som helst! Jaja det här var nog iallafall sista dagen som jag sov såhär länge, måste börja ställa klockan så jag hinner med allt jag vill hinna med under lovet haha! För som ni kanske har förstått när ni läser Marys, mina och Fias inlägg så är lov ingen vecka då vi är lediga och tar det lungt, tvärtom. Lov för oss är en ännu stressigare vecka än en vanlig skolvecka!!!! Ni skulle ha sett vårat sommarlov, varenda dag var i princip planerad från första början... Men jag har faktiskt avsatt några dagar för att ta det lungt under det här lovet!!!
image3267
BTW igår ringde världens bästa MARIA!!! Hon har varit aupair i Italien i två veckor nu...Saknar henne redan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />