Emmy ;D

Godmorgon! Ställde på klockan på 10 men somnade om till nu. Ska strax äta frukost sen har jag lite ärenden att utföra innan det är dags att åka till sätrahallen för att springa 400m. Jag tycker att det är väldigt svårt att ladda om inför den här tävlingen, känner att jag hellre skulle vilja vila idag. Men men den är säkert bra att ha inför sm nästa helg. Ska börja ladda snart! Jag är imponerad av elitidrottarna som kan ladda om inför varje tävlingen, vissa tävlar ju flera gånger i veckan under tävlingsäsongen. Undrar vad som försigår i deras huvuden, kanske är de bara vana vid att tävla ofta och har lärt sig att ladda om. Jag är inte van vid detta så det kommer säkert när jag har börjat vänja mig! Hoppas ni får en trevlig helg. Och dessutom så vill jag önska alla som har sportlov nästa vecka ett härligt lov!!

image3252

Kommentarer
Postat av: ullis

*svar, jag handlade lite.. :)

Postat av: Micke

emmy, det finns någon som tänker samma sak om dig, hur du kan prestera bra gång på gång. Allt handlar om inställning ;D hadet!

2008-02-23 @ 20:23:08
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />