Emmy ;D

Igår var en sådan där rolig dag som jag verkligen skulle vilja göra om fler gånger. Jag hade inget plugg utan kunde passa på att ta igen de sociala timmar jag har missat de senaste veckorna pga av allt plugg! Jag lyssnade på lp-skivor med david, målade, snackade med massa, träffade Linda och sen kom Maria hit och sov över. Det kändes konstigt att säga hejdå till Majzan, vi kommer ju inte ses på ett par månader för hon ska ju till Italien och vara au-pauir! Kommer sakna henne!

Här kommer lite bilder från igår när jag, David, Johanna och Petra målade med vattenfärg :)



Här kommer två av mina mästerverk... vad tycks?
image3115
image3116

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

Postat av: Micke

den röda var finast =)))

2008-02-08 @ 22:29:37
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Anna

vilka fina!!:)

2008-02-09 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />