Emmy ;D

Här kommer ett exempel på världens löjligaste löpartjaffs! Idag när vi tränade i sätrahallen så sprang vi 20 st 150m på bana två. Jag vill alltid köra innerst och brukar då ha en tendens att springa på linjen till bana ett och ibland lite på bana ett efterstom jag inte gillar att få vackra spikskorsränder på mina smalben.  Idag störde sig Mary otroligt mycket på det, hon tyckte att det var orättvist att jag fick springa mycket kortare än alla andra (max en meter) och det störde henne att jag fick springa i den bästa kurvan. Så ett antal gånger, även under loppen så sa hon åt mig att springa upp på bana två. Sen när vi kom hem så frågade jag henne varför hon störde sig på det då sa hon återigen att jag fick springa kortare, men jag förstår inte varför hon inte bara sa åt mig att springa på utsidan när vi väl sprang.  Jag blev irriterad över att hon störde sig på småsaker och hon blev irriterad över att jag hade sprungit på linjen och inte kunde fatta att hon blev iriterad över det. Aja det hela slutade med att jag stängde dörren till mitt rum och att hon smällde igen sin. Haha vårat första tjaffs och så handlar det om löpning haha! Riktigt skrattretande! Men Mary förlåt jag ska tänka på att inte springa på linjen när jag springer med dig! Sorry!

image2033
Mary you know that you are the greatest <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Jag hjälper er gärna, men tyvär så kostar det att få hjälp nu! Men gå in på Desiignhjalp.blogg.se för vidare information:)
Kram A

Postat av: Madeleine

Söta klänningar! De matschar verkligen varandra. Fina färger i bilden. Ser ut som sommar! :D

2008-02-05 @ 21:12:34
URL: http://shmadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />