Mary' Sena nätter ger trötta ögon

I natt var det sista gången jag pratade med Marcus på 14 dagar. (vi ses om 18). Satt i mitt kök och drack äpple/kanel te och pratade i tel in på småtimmarna. Sen hördes vi innan planet lyfte vid fem tiden i morse. Nu sitter han på flyget (eller så har han mellanlandat i Azebadjan, el hur de stavas) och sover, medans jag stressar runt här hemma innan alla gästerna kommer. Usch, jag hade aldrig trott de skulle vara så jobbigt när han nu har rest. Men det är det .SJUKT.

Marcus mormor måste vara världens gulligaste. Hon har sökt runt på internett och fått fram att de finns massor med internett-caféer i Indien så vi kommer kunna maila.. åså. Sen har hon även sett till att de finns en del aktiviter där nere som Mac kan sysselsätta sig med så han "slipper" tänka på mig. Söt mormor va? Lika ödmjuk och omtänksam som Marcus själv.

Åhå, vad ska jag göra då? Vilken jul va...Så de kan gå.

Nu måste jag sätta på mig något juligt.



Lyssna på den här och känn julstämningen komma Fisen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />