FIA`JUL KUL!

Idag när jag lämnade en bok till Pamela på Tom Tits så stannade jag kvar och käkade lunch. Vi käkade från deras julbord som var mumsigt gott! Men torrt, som vanligt! Är jag den enda som tycker att julmat är torrt?

Efter det åkte jag hem och satte igång med plugget.. Jag har en uppgift sen är jag klar med första tentan, på den andra tentan ska jag diskutera begreppen förklara och förstå.. Mitt mål är att jag ska skriva klart sista uppgiften innan maten och börja med andra tentan efter maten och skriva i alla fall mer än en halv sida så att jag slipper stressa i morgon kväll. Och i morgon kväll är det ju Heartbreak hotel på tv och det får man ju inte bara missa, klockren film!

Jag har en tenta som är uppdelad i två mindre tentor... Tänkte att det kanske vore bäst att förklara det. Båda ska in på måndag, sen är jag ledig!

Kommentarer
Postat av: Becky

det är torrt! men lösningen är majonäs :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />