FIA` Tonight is the night

När tjejerna kommer tillbaka från sin löprunda ska vi käka lunch och fixa oss. I kväll ska vi hem till en tjej som heter Britta och laga mumsig mat och fira tolvslaget där. Sen ska vi dra till ett ställe som heter Sticky Fingers och dansa hela natten lång! Det kommer att bli en wonderful kväll, vi ska fira av det underbara året som har varit och år 2009 here we come!!

Vi hoppas på att vi har en bra fotodag i dag så vi kan pryda bloggen med massa coola bilder i morgon. Håll tummarna ;)
Jag har inte bestämt mig för vilken klänning det blir i kväll, men jag tror att jag tar den svarta så får Emmy låna den mörkblå med volang. Det blir nice!

Hoppas att ni får en toppenkväll för det ska vi ha <3 Fiemma is the shit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />