FIA` Snälla ge mig julkänsla!

Jag behövde den här sovmorgonen till elva! Gud så skönt det var, men när jag vaknade kände jag av stressen igen vilket inte var lika skönt... Jag vet inte varför jag känner mig stressad , ibland är jag så uppstressad att jag glömmer bort att andas. Det är skitläskigt! Annars går jag runt med konstant illamående. Det känns uppe i halsen hela tiden och i magen, nästan så att det känns som man har fått vinterkräksjukan. Men det här ständiga illamående har jag har i flera månader från och till men det här blivit värre.. Varför?

I julklapp önskar jag att mitt illamående och stresskänsla ska försvinna, omöjligt?

Emmy jobbar, mamma har jobbat natt och sover, jenny sover som vanligt och pappa ligger i soffan och är sjuk. Jag ska käka frukost snart och sen ska vi över till Sandra där massa folk är. Jag vill vara liten igen och få känna av julkänslan!! Nu känns det som vilken dag som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />