FIA` såå tråkigt

Jag har ingenting att göra, men sen kan jag inte göra så mycket mer än att ligga och se på film.
Jag fryser fast jag ligger under tre täcken och huvudvärken har inte gått över. Jag har inte vågat äta eller dricka något så det enda jag har fått i mig är lite vatten och nu tar jag lite små klunkar blåbärssoppa då och då.
Jag är en sådan fegis för jag vill verkligen inte spy igen, så jag vågar inte äta/dricka så mycket eftersom jag inte vet vad magen tål. Jag hatar att spy, det är det mest obehagliga som finns. Man får liksom ingen luft!

Idag har jag legat i sängen hela dagen, kollat på två filmer och nu ska jag kolla på mamma mia för andra gången. Hoppas att den kan muntra upp mig lite!  Jag är tydligen inte den enda som är sjuk, många andra ligger hemma och har spytt.. Uschibusch!

Eftersom jag var ute i går så säger alla att jag inte är sjuk utan att jag bara är jävligt bakis.

- Du har inte feber utan du har ju bara satt pannan mot elementet, E. 
- Viruset kallas för baksmälla, N.

Taskmörtar! Haha jag är sjuk och inte bakis! Så det så!


Jag hade på mig min turkosa topp igår, haha grr!


Kommentarer
Postat av: Micke

vilka fina skor du ska köpa mary... xD jag har sett dem irl :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />