FIA Mitt år 2008

*Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
Studenten of course!! Att jag träffade massa underbara människor och fick testa på ett liv utan löpning. Sen kommer jag inte att glömma när jag tappade mobilen i toaletten, hur kan man lyckas med något sådant? Jag kommer inte att glömma alla roliga studentskivor och pinsamma händelser. Mitt roliga sommarjobb och solsemestern!

* Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag åkte utomlands med en kompis.
Flyttade hem.
Gråtit och varit riktigt deppig över mina killproblem

* Vilka länder besökte du?
Portugal/Monte Gordo - Träningsläger med Löp
Storbrittanien/London - Shopping
Grekland/ Zakynthos - Semester med Linda

* Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
5 Juni för den tagen tog jag studenten
Sen kommer jag inte på några fler datum...

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj så många låtar men jag kommer inte på några namn...

* Blev du kär under 2008?
Ja det blev jag!! 

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade och sen var jag på bio och käkade min favoritwok :) Ett tips är att inte gå på bio på din födelsedag för oj så många det ringde under Mamma mia filmen!

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Att jag inte blev skadad och fick min lyckade utesäsong som jag hade sett fram emot, åååh jag som började så bra med två lopp på 2.11... Att jag fått vara kär och galen under en längre tid. Om jag hade haft tiden att träffat mina kompisar mer!

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
Oj jag kan rabbla upp så många namn! Ni är underbara :)

* Höll du några av dina nyårslöften?
Fiemmas nyårlöfte gick ju som sagt inte så bra...

* Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett långvarigt och bra förhållande. En bra, skadefri säsong.

* Vad var din största framgång 2008?
Jag hade inga större framgångar, i alla fall inte på löpbanan. Men under året som gick lärde jag mig mycket och jag har vuxit som person. Jag är jag och jag kan om jag vill!

* Största misstaget?
Deppade över killar, guuud asså! Det finns ju så många andra och jag hade ju kunnat gjort något mycket roligare med den tiden! Att jag var en sådan fegis och inte visade vad jag egentligen kände!

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fotjäveln och sen fick jag jätteont i halsen i somras, trodde det var körtelfeber eller något. Sen har jag varit sjuk lite från och till som vanligt.

* Vad spenderade du mest pengar på?

Onödiga "fiasaker"

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kärleken, alla nya vänner som jag har lärt känna. Min och Lindas resa som verkligen var behövlig och gud då underbart roligt vi hade!

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Oj det har verkligen varit blandat! Jag har varit underbart glad och sen har jag varit så otroligt ledsen att jag inte har vetat vad jag ska ta mig till. Humöret har gått upp och ned. Men eftersom jag var skadad hela sommaren och var kär och "olycklig när det tog slut depp" för första gången så har jag varit både ledsnare och gladare än tidigare år. Så svar ja!

* Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina underbara, oj vad jag skriver att ni är underbara men det är ni verkligen, kompisar och tagit tag i mina drömmar! Jag vet ju vad jag vill :)

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat mindre och slutat tycka synd om mig själv på alla mina inte-gjort-någonting-jag-har-tråkigt-dagarna och gjort något vettigt istället. 

* Hur tillbringade du julen?
Med familjen och släkt och vänner.

Vem saknade du?
Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />