FIA` Göteborg!

Kul att jag publicerade mitt år 2008 innan jag var klar, det var ju inge roligt! Ska fortsätta på den och ändra lite så ni har lite att läsa :) Nu har jag varit ute och gått en halvtimme för jag har ont i min hals, Emmy och Mary springer distans någonstans i skogen. Jag har precis målat mina naglar röda och när jag väntar på att dom ska torka så passar jag på att blogga lite..

Jag och Emmy klarade oss ganska bra på den otroligt långa tågresan, fy fy fy! Inte roligt, men vi pluggade, snackade, sov och lyssnade på musik. När vi kom fram stod Mary utanför tåget och väntade på oss. Hon såg så vilsen ut och sen när hon såg oss så sken hon upp :) Det var en rolig återträff! Hem och käka god mat med varma hallon och glass till efterätt, mums!
Sen gick vi ner och bytte julklappar och kollade på the holiday och snackade massa massa <3

Mary fick en skål som hon kan ha alla sina viktiga grejer i och en sminkbox.
Emmy fick garn och en klockren bok som handlade om ett gäng som hade stickjyntor i Manhattan ;)
Jag fick en fiemmaram och en cool tiger t-shirt, grr!





Kommentarer
Postat av: Fi em M

vad sa Mary om tomtens julkalpp då?

2008-12-31 @ 23:32:47
Postat av: Fi em M

vad sa Mary om tomtens julkalpp då?

2008-12-31 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />