FIA `Att jag orkar

Kom precis hem efter en fullspäckad dag! 
 
I morse skickade jag in arbetet för granskning och sen tog jag bussen till köpmannagatan för att gå över gatan och ta emot ett arbete från Pamela och ta bussen tillbaka och sedan hoppa på tåget till stockholm.
Två timmars lektion om organisation och genus sen till stadsbiblioteket och lämna tillbaka en bok. Dubbel cheeseburgare till lunch och sen tog jag tåget till Flemingsberg, som jag höll på att missa att kliva av eftersom jag somnade men jag hann precis. Puh!
Jobba jobba jobba, på vägen hem var tåget försenat så alla missade bussen. Jag valde att gå hem eftersom det var en halvtimme tills nästa buss skulle gå.
Hem, ut med hundarna och nu sitter jag här!

Jag vet inte Mary, men har inte jag hunnit med mer än dig ;)

Det blev sent inatt eftersom jag satt uppe med tentan till två, jag har aldrig suttit uppe så länge med ett skolarbete...
Nu ska jag fixa lite med julklapparna.. Puss puss pusss!!


" The gang"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />