Emmy - I'm (hopefully not) sick and tired



Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Känner mig konstig i kroppen och knoppen. Efter skolan har jag bara sooovit och slappat framför tv:n. Ska gå lägga mig och sova snart igen så att jag inte blir förkyld... Sömn är bästa medicinen mot förkylning!

Föresten så måste jag bara få säga att jag ÄLSKAR min lägenhet, den är så himla mysig och jag skulle vilja plocka med mig lägenheten och placera den i stockholm. Varför kan dom inte ha sådana mysiga och hyffsat billiga lägenheter i stockholm? Dåligt, dåligt, dåligt, dåligt med studentlägenheter i stockholm och det är riktigt trist, trist, trist, TRIST!

Men som det ser ut nu så kommer jag inte att bo kvar här i Västerås i alla tre åren, kommer förmodligen att flytta tillbaka till Stockholm igen. Det är så synd för västerås är en sådan perfekt stad med de perfekta träningsmöjligheterna och bra högskola. Men det enda som jag inte trivs med i västerås är träningen... har ingen att träna tillsammans med och det är riktigt tråkigt, jag känner hur motivationen sakta men säkert dör... Klurar varje dag på hur jag ska lösa detta problem... det bästa vore om någon/några löpare kunde flytta hit -det skulle vara det bästa!  Någon frivillig haha?

Kommentarer
height="0" alt="" />