Emmy - I didn't wanna work today...

but I did it anyway! TACK Fia för att du sa att jag kunde jobba idag utan att fråga mig, verkligen superschysst! Imorse klev jag upp tidigt, sprang distans och sen åt jag en snabb lunch innan jag åkte till jobbet... jobbajobbajobba sen var jag hemma vid nio igen, kollade på film med mamma och nu ska jag sova men om ett par timmar ska jag upp igen för att återigen åka till flemingsberg och jobbajobbajobba... Det enda som får mig att gå upp imorgon är tanken på pengar och så älskar jag känslan av att jag kan klara allt.... Det är inte lätt att ha två jobb, studera på heltid och satsa på sin idrott but I can do it, yes I definitely can :D

with a smile upon your face you can do anything

Kommentarer
Postat av: Fia

Varsegod!

2008-12-19 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />