Emmy - godmorgon!

Vaknade för en liten stund sedan. SKÖÖNT med sovmorgon! Nu ska jag äta frukost sen ska jag läsa lite inför föreäsningen och sen ska jag laga lunch och cykla iväg till skolan och ha föreläsning och efter det blir det liite stressy till friidrottshallen där jag ska träna bana tillsammans med Jenny och killarna. Får nog gå lite tidigare från föreläsningen eller så tar jag med mig mina träningskläder? Hmm.. I will think about it!

Igår var vi hemma hos Emma på stickjunta/julmys. Det var jättemysigt och det blev nytt rekord - vi var hela 15 stycken som samlades- KUL!! Emma hade bakat massa gott julgodis som vi mumsade i oss och så drack vi såklart glögg. Emma bor lite outside the city så det tar ett tag att ta sig dit, bussarna slutade gå vid typ tio så vi fick gå hem. Det blev en lång och rolig kvällspromenad hem med målet att vara hemma innan midnatt. Jag lyckades, var hemma fem i tolv ;)

Nu ska jag käka frukost, see you later aligator!




Påskäggsjakt i Portugal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />