Emmy - anonyma tentor...

Vi ska tydligen börja med detta nu... Flera studenter på högskolan har känt sig orättvist bedömda och vill därför införa anonyma tentor. Jag tycker att det är lite onödigt eftersom läraren ändå aldrig lär sig namnen på studenterna i klassen numera.. Men jag har ingenting emot det... Det går till såhär: när man kommer till tentasalen så får man välja ett nummer som man ska skriva på tentan istället för sitt namn, därefter när läraren har rättat tentan utan att bli påverkad om det är en tjej eller kille, en som har pratat mycket under lektionerna eller inte så lämnar läraren in tentorna till akademin för det ämnet som tentan berör och då får vi jättenyfikna och väntande (med ångest många gånger) studenter reda på resultatet!


Dagens fråga: vem gömmer sig bakom muggen, jag eller Fia?

Kommentarer
Postat av: M

jag vet jag vet.... :O)

2008-12-15 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />