Emmy

Snackade precis med coachen från Manhattan college. Denna gång var det något konstigt med telefonen så jag hörde mig själv hela tiden allt jag sa... hemskt röst och hemskt irriterande... låter jag verkligen så? Värsta barnslig röst hahahah! Men men samtalet gick bra iallafall även om det alltid blir lite konstigt!

Nu ska jag fortsätta städa i lägenheten, har tvättstuga nu dessutom såg jag precis så nu ska jag bära ut mitt berg med tvätt! Sen ska jag iväg och handla mat och ikväll blir det styrketräning. Imorgon börjar psykologikursen, det ska bli så himla kul :D



This is on of the reasons why I love to run :D

Kommentarer
Postat av: Mary

ahhhhh, det ekade när jag snackade med han också, FETT STÖRANDE. ;P;P

Postat av: Emmy

Mary!!!! Tänk dig: vi två tillsammans i Manhattan :D vore det inte alldeles underbart!!!!

2008-12-01 @ 14:56:32
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Selma

Rolig blogg :D...



VEt du om det är Camilla Andersson som är från vänster mittentjejen i rött och svart? Hon går nämligen i min klass isf :D

2008-12-04 @ 08:14:43
URL: http://madebyselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />