Mary' JSM DAG TRE

Igår gick det aasbra.
Jag kom tvåa på 1500 m. Klarade det precis med tre hundradelar till trean. Ah phu.

Dessutom gick jag (och Emmy) vidare till final på 800 m. Vi springer halv tolv. Håll tummarna !!!




Vet ni vad det bästa är med sånna här stora tävlingar då?
Jo, att alla är här! Man kan inte gå en meter fören man måste utsända ett hej. Sen ska man såklart också fortsätta med 'hur har det gått för dig idag/hur är det med dig' osv. Jag älskar det ! Det är aaskul. Nästan roligare att gå runt och snacka med alla än själva tävlingen. Heheheh.


stört snygga !



Kommentarer
Postat av: Louise

Guud vad duktiga du/ni är!! jag tänkte på dig 12.30 idag bara så du vet, har försökt ringa och smsa men du svarar ennu inte, Grattis och jag hoppas att det gick bra Love you :D

2008-08-10 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />